Μέσα και Τεχνολογίες αιχμής: Εικονικοί Κόσμοι, Παιχνιδοποίηση

Μέσα και Τεχνολογίες αιχμής: Εικονικοί Κόσμοι, Παιχνιδοποίηση

Στα πλαίσια του Μ.Π.Σ. που παρέχει το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο με τίτλο «Εκπαίδευση και Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης - Επιστήμες της Αγωγής», δημιουργήθηκε υπό την επιμέλεια των Παπαδημητρίου Σ., Ιωακειμίδου Β. & Καρατράντου Α. το προτεινόμενο εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο Μέσα και Τεχνολογίες αιχμής: Εικονικοί Κόσμοι, Παιχνιδοποίηση (κλικ εδώ), όπου παρουσιάζονται οι νέες τάσεις στη διαδικτυακή εκπαίδευση, καθώς και η συμβολή τους στο πλαίσιο εκπαιδευτικού σχεδιασμού και υποστήριξης προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ).

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Ας δοκιμάσουμε να προσεγγίσουμε την παιχνικεντρική μάθηση μέσω πρακτικών παραδειγμάτων.

Παίξε και εσύ τα εξής παιχνίδια:

Εκπαιδευτικοί Και Παιχνιδοκεντρική Μάθηση

«Η χρήση και η αποδοχή της παιχνιδοκεντρικής μάθησης και των κοινωνικών μέσων από ένα ανοικτό αποθετήριο από τους δασκάλους»

Μία πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα που διετέλεσαν οι Beatriz de los Arcos, Bram Feams, Anna Comas-Quinn & Helene Pulker, από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Αγγλίας και της Φλαμανδικής Κοινότητας του Βελγίου, με τίτλο "teachers' use and acceptance of gamification and social networking features of an open repository" και δημοσιεύθηκε στο eurodl, στην οποία μελετάτε:

  • η συμμετοχή και η ενασχόληση των εκπαιδευτικών με την παιχνιδοκεντρική μάθηση, καθώς και δυνατότητες πιθανής εμπλοκής τους
  • η επιρροή των κοινωνικών μέσων στην εκπαίδευση και η ενεργή παρουσία του

Μπορείτε να επισκεφθείτε διαδικτυακά το άρθρο (πατήστε κλικ εδώ).

Πυθαγόρειο Θεώρημα

Πυθαγόρειο Θεώρημα

Ας δούμε στην πράξη το Gamification υποθέτοντας ότι θέλουμε να διδάξουμε στους μαθητές

το Πυθαγόρειο Θεώρημα.

Άραγε πόσοι μαθητές μας θα μπορούσαν να αντισταθούν στη μελέτη του,

ενώ έπαιρναν τον ρόλο του ντετέκτιβ για την εξιχνίαση ενός μυστηρίου στην Αρχαία Ελλάδα;

Ακολουθεί Παιχνίδι Μυστηρίου

Κλοπή στο Σχολείο του Πυθαγόρα

DevelopGreece

ΜΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΤΙΑ

Το DevelopGreece με το άρθρο του, μας παρουσιάζει το Gamification και την σκοπιά που προσεγγίζει στην μάθηση.