Προκειμένου να εμβαθύνετε στην έννοια της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης, προτείνεται να μελετηθούν οι παρακάτω πηγές:
- Game Learn (nd). Eight examples that explain all you need to know about serious
games and game-based learning. Ανακτήθηκε στις 18 Αυγούστου 2021 από
https://www.game-learn.com/en/resources/blog/all-you-need-to-know-serious-games-game-based-learning-examples/ - Knewton (2012). The Gamification of Education. Ανακτήθηκε στις 18 Αυγούστου
2021 από https://elearninginfographics.com/gamification-of-education-infographic/ - Sailer, M., & Homner, L. (2020). The gamification of learning: A meta-analysis. Educational Psychology Review, 32(1), 77-112. https://link.springer.com/article/10.1007/s10648-019-09498-w
- Βοσινάκης, Σ. 2015. Εικονικοί Κόσμοι. [Κεφάλαιο Συγγράμματος]. Στο Βοσινάκης,
Σ. 2015. Εικονικοί κόσμοι. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών
Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. κεφ 1. Διαθέσιμο στο:
http://hdl.handle.net/11419/3188 - Ταψής, Ν. (2012). Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: η χρήση εικονικών κόσμων
στην ηλεκτρονική μάθηση (Διδακτορική Διατριβή). Πανεπιστήμιο Αιγαίου,
Ρόδος. https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/29103