Αρχική

«Μέσα σε κάθε άνθρωπο βρίσκεται ένα παιδί που λαχταράει να παίξει» Φ. Νίτσε

Η εικόνα ανακτήθηκε απο το canva
  • Σκοπός του blog και Μαθησιακά αποτελέσματα της Eπιμόρφωσης

    Σκοπός του blog και Μαθησιακά αποτελέσματα της Eπιμόρφωσης

    Το blog αυτό έχει δημιουργηθεί για να παρουσιάσει στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγοί) τη θεματική «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning). Ολοκληρώνοντας την επιμόρφωση μέσα απο ένα πλούσιο περιεχόμενο ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευόμενη θα είναι σε θέση : Να κατανοεί την έννοια της παιχνιδοκεντρικής μάθησης Να αναγνωρίζει την αξία της παιχνιδοκεντρικής μάθησης στη διδακτική…

    Διαβάστε Περισσότερα


Στο σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τον παραπάνω διαδραστικό χάρτη με τα απαιτούμενα βήματα που θα χρειαστεί να ακολουθήσετε ώστε να ολοκληρώσετε την επιμόρφωση. Μπορείται να περιηγηθείτε μέσω των υπερσυνδέσμων που είναι ενσωματωμένοι στην παρουσίαση

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

  • Παιχνιδοκεντρική Μάθηση – Εφαρμογή στην τάξη – Πλεονεκτήματα
    Στην παρακάτω ψηφιακή αφήγηση παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα χρήσης της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης με την εφαρμογής της στην τάξη.
  • Βασικές έννοιες Παιχνιδιού και Εισαγωγή στην Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
    Στο παρακάτω βίντεο γίνεται μια αναφορά στις βασικές έννοιες του παιχνιδιου και μια εισαγωγή στην Παιχνιδοκεντρική Μάθηση.Είναι το πρώτο βήμα για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης.
  • Χρήση του scratch για εκπαιδευτικούς!
    Το Scratch στην Πράξη (SσΠ) μοιράζει ιδέες και πηγές από την Ομάδα του Scratch και εκπαιδευτικούς από όλον τον κόσμο. Κάθε μήνα, ο ιστότοπος του SσΠ προτείνει ένα νέο θέμα για εξερεύνηση και συζήτηση scratch στην πράξη
  • Παιχνιδοκεντρική μάθηση για μαθητές με Eιδικές Ανάγκες- Ποιο είναι το επόμενο βήμα;
    Ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και τα αποτελέσματα της Παιχνιδοκεντρική μάθησης  για μαθητές με αναπηρίες δεν έχουν εξεταστεί επαρκώς . Διεξήχθη μια βιβλιογραφική ανασκόπηση  σχετικά με τη Παιχνιδοκεντρική μάθηση για μαθητές με αναπηρίες.Η ανάλυση του περιεχομένου 96 μελετών προσέφερε σημαντικέ πληροφορίες σε σχέση με κάθε συνιστώσα δραστηριότητας  (α) υποκείμενο (μαθητές με …
  • Εφαρμογή της παιχνιδοκεντρικής μάθησης σε μια έξυπνη τάξη!
    Στη συγκεκριμένη μελέτη που αφορά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση 42 εργασιών από το 2010 έως το 2020 αποδείχθηκε ότι οι δυσκολίες στην εφαρμογή της παιχνιδοκεντρικής μάθησης στις τάξεις μπορούν να ταξινομηθούν σε τέσσερις κατηγορίες. Η μελέτη κατασκευάζει ένα μοντέλο τεχνολογικά ενισχυμένης παιχνιδοκεντρικής μάθησης προκειμένου να επιλυθούν τα παραπάνω προβλήματα. How to …