Updated on February 3, 2024
Ψηφιακή Αφήγηση της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης
Στην παρακάτω αφήγηση θα δοθούν κάποια σχετικά στοιχειά αναφορικά με την Παιχνιδοκεντρική Μάθηση:
Posted on February 3, 2024
Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης
Οι παρακάτω σύνδεσμοι διατίθενται για περαιτέρω μελέτη και ανάλυση του θέματος:
https://repository.kallipos.gr/bitstream/11419/3405/2/247_chapter09.pdf
https://slideplayer.gr/slide/11819734/
https://www.aueb.gr/el/opanews/i-paihnidopoiisi-stin-ypiresia-tis-mathisis
https://apothesis.eap.gr/archive/item/184571?lang=el
https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/41303
Posted on February 3, 2024
Διαδραστικό Παιχνίδι με βάση την Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Στο συγκεκριμένο παιχνίδι έχει τη δυνατότητα ο εκπαιδευόμενος να εμπεδώσει τις γνώσεις που απέκτησε από τα προηγούμενα βίντεο:
Updated on February 2, 2024
Διαδραστικό Βίντεο για την Αποτελεσματική Εκπαίδευση
Στο παρακάτω βίντεο θα παρουσιαστούν μέθοδοι και πρακτικές αποτελεσματικής εκπαίδευσης ως προς την εξέλιξη και την ανάπτυξη των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Updated on February 2, 2024
Εισαγωγικό Βίντεο για την Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Στο παρακάτω βίντεο θα δοθούν επιγραμματικά κάποιες βασικές έννοιες της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης:
Updated on February 3, 2024
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης
Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα της παιχνιδοκεντρικής μάθησης είναι:
- η ενεργοποίηση και η κινητοποίηση των εκπαιδευομένων μέσω των ερεθισμάτων που λαμβάνουν από τα οπτικοακουστικά μέσα.
- η κατανόηση του όρου της παιχνιδοκεντρικής μάθησης.
- η ανατροφοδότηση και αυτοαξιολόγηση των μαθητευομένων μέσω των παιχνιδιών, των διαδραστικών βίντεο και διαδικτυακών πλατφορμών, με απώτερο σκοπό την κατάκτηση νέων γνώσεων.
- η κινητοποίηση του ενδιαφέροντος και η κοινωνικοποίηση μέσω της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευομένων.
- η κατανόηση της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων που παρουσιάστηκαν στην επιμόρφωση, με σκοπό τη μελλοντική τους χρήση και ένταξη στη μαθησιακή ή εκπαιδευτική τους διαδικασία.
- η εκμάθηση νέων πρακτικών μάθησης και νέων ψηφιακών εργαλείων.