Παπαδάκης, Σ., Ορφανάκης, Β., & Καλογιαννάκης, Μ. (2015). Τα ψηφιακά παιχνίδια στην υπηρεσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΙΑΚΕ–«Το σύγχρονο σχολείο μέσα από το πρίσμα των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών: Από τη θεωρία στην καθημερινή πρακτική, 24-26.
Sun, L., Chen, X., & Ruokamo, H. (2021). Digital game-based pedagogical activities in primary education: A review of ten years’ studies. International Journal of Technology in Teaching and Learning, 16(2), 78-92.
Yazicioglu, S., & Çavus Güngören, S. (2021). Game-Based Activities Related to Light and Sound Unit and Students' Views. Journal of Inquiry Based Activities, 11(1), 51-68.
Mat Husin, M. Z., & Azmuddin, R. A. (2022). Learner Engagement in Using Kahoot! Within a University English Proficiency Course. Educational Process: International Journal, 11(2), 167-180.
Liu, M., Cai, Y., Han, S., & Shao, P. (2022). Understanding Student Navigation Patterns in Game-Based Learning. Journal of Learning Analytics, 9(3), 50-74.
Σκουμπουρδή, Χ. (2015). Το παιχνίδι στη μαθηματική εκπαίδευση των μικρών παιδιών. Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, 20-22.
Παγώνη, Σ., Κουτσούμπα, Μ., Μαυροειδής, Η., Μανούσου, Ε., & Γκιόσος, Ι. (2015). Το ψηφιακό παιχνίδι ως μέσο ανοικτής μάθησης στην πολυμορφική εξ αποστάσεως μουσειακή εκπαίδευση: μια πρόταση μοντέλου αξιολόγησης. Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 8(1Α).
Φεσάκης, Γ., Κοζάς, Κ., Λαμπριανού, Σ., & Μαλλιαράκης, Χ. (2018). Σχεδιασμός και αξιολόγηση χωροευαίσθητου σοβαρού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την οδό Ιπποτών στη Ρόδο. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 339-346.
Gaydos, M. (2021). Co-Designing Educational Games for Classrooms. International Journal of Designs for Learning, 12(1), 54-63.