Εισαγωγή
Σκοπός αυτής της ενότητας είναι ο προσδιορισμός της έννοιας Παιχνιδοκεντρική Μάθηση- Gamed Based Learning, τα πλεονεκτήματα και οι δυσκολίες της και η γνωριμία με εργαλεία παιχνιδοποίησης.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Αφού ολοκληρώσετε αυτήν την θεματική ενότητα, θα είστε σε θέση να:
- κατανοείτε την έννοια της παιχνιδοκεντρικής μάθησης
- προσδιορίζετε τα πλεονεκτήματα και τις δυσκολίες της παιχνιδοκεντρικής μάθησης
- γνωρίσετε το ψηφιακό παιχνίδι "Ίντερλαντ" για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
- γνωρίσετε τα ψηφιακά εργαλεία Kahoot και Quizziz
Λέξεις- κλειδιά: παιχνιδοκεντρική μάθηση, πλεονεκτήματα, δυσκολίες, Ίντερλαντ, Kahoot, Quizziz
Η βιβλιογραφική αναφορά της ενότητας: Καραολή, Φ. (2016). Ανάπτυξη συστήματος παιχνιδοποίησης (Gamification in Education) στο πλαίσιο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης [Μεταπτυχιακή Εργασία, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου]. Ψηφιακό Αποθετήριο Κυψέλη. http://hdl.handle.net/11128/2387
|