1. Μελέτη Περίπτωσης: Διδασκαλία Ιστορίας με Χρήση του Second Life
Πλαίσιο: Σε ένα γυμνάσιο, οι μαθητές της Ιστορίας χρησιμοποιούν τον εικονικό κόσμο του Second Life και , με τη δημιουργία εικονικών χώρων και με την εξερεύνηση και αλληλεπίδραση με τα εικονικά περιβάλλοντα μπορούν να επισκεφθούν και να εξερευνήσουν αναπαραστάσεις ιστορικών γεγονότων και τοποθεσιών
https://www.benaki.org/virtual/gkikas/ground_floor/index_en.html
2. Μελέτη Περίπτωσης: Μαθηματικά στο Minecraft
Πλαίσιο: Μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χρησιμοποιούν το Minecraft για να μάθουν βασικές μαθηματικές έννοιες, όπως γεωμετρία και αριθμητική.
3. Μελέτη Περίπτωσης: Επιστήμες στο OpenSim
Πλαίσιο: Φοιτητές πανεπιστημίου χρησιμοποιούν τον εικονικό κόσμο του OpenSim για να πραγματοποιήσουν εικονικά πειράματα και να μελετήσουν φυσικά φαινόμενα.
4. Μελέτη Περίπτωσης: Ξένες Γλώσσες στο VRChat
Πλαίσιο: Ενήλικες εκπαιδευόμενοι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα VRChat για να εξασκηθούν στην εκμάθηση ξένων γλωσσών μέσω αλληλεπίδρασης με φυσικούς ομιλητές.
Μια φόρμα αξιολόγησης των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν οι εκπαιδευτικοί/εκπαιδευόμενοι κατά την επιμόρφωση.
Οδηγός Περαιτέρω Μελέτης: