Updated on June 18, 2024
Εικονικοί κόσμοι II. Τι είναι;
Οι εικονικοί κόσμοι είναι τρισδιάστατα ψηφιακά περιβάλλοντα που επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και με το περιβάλλον με τη χρήση avatar. Αυτά τα περιβάλλοντα μπορούν να αναπαριστούν πραγματικούς ή φανταστικούς χώρους και προσφέρουν ατελείωτες δυνατότητες για μάθηση, δημιουργικότητα και συνεργασία.
Τι είναι οι Εικονικοί Κόσμοι;
Οι εικονικοί κόσμοι αποτελούν ψηφιακά περιβάλλοντα που δημιουργούνται μέσω της χρήσης υπολογιστών και λογισμικού, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργούν και να ελέγχουν ψηφιακές προσωπικότητες, γνωστές ως avatars. Οι κόσμοι αυτοί μπορεί να είναι απόλυτα φανταστικοί ή να αναπαριστούν πραγματικούς χώρους, όπως σχολεία, πανεπιστήμια, εργαστήρια, πόλεις και πολλά άλλα.
Λειτουργία των Εικονικών Κόσμων
Οι εικονικοί κόσμοι βασίζονται σε τεχνολογίες τρισδιάστατων γραφικών και δικτύωσης για να δημιουργήσουν ρεαλιστικά και διαδραστικά περιβάλλοντα. Οι χρήστες μπορούν να πλοηγούνται στους κόσμους αυτούς, να επικοινωνούν με άλλους χρήστες μέσω κειμένου, φωνής ή βίντεο, να συμμετέχουν σε δραστηριότητες και να συνεργάζονται σε έργα σε πραγματικό χρόνο. Η διαδραστικότητα και η αμεσότητα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που κάνουν τους εικονικούς κόσμους τόσο εντυπωσιακούς και χρήσιμους για την εκπαίδευση.
Interactive video:
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=16642
Quiz:
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=16609
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin.php?page=h5p&task=show&id=16612
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=16615
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=16618
https://content.e-me4all.eu/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=16619
References:
Bartle, R. A. (2004). Designing virtual worlds. New Riders.
Pannicke, D., & Zarnekow, R. (2009). Virtual worlds. Business & Information Systems Engineering, 1(2), 185-188.
Τσαλαπάτα, Σ. (2016). Εικονικοί κόσμοι: Εργαλείο ανθρώπινου πλησιάσματος στην εικονική τάξη (Virtual worlds as a tool for human touch in a virtual classroom).
Καρακουλάκης, Ν. Α. (2019). Μελέτη του τρόπου χρησιμοποίησης των εικονικών κόσμων στην εκπαίδευση.