Ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και τα αποτελέσματα της Παιχνιδοκεντρική μάθησης για μαθητές με αναπηρίες δεν έχουν εξεταστεί επαρκώς . Διεξήχθη μια βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τη Παιχνιδοκεντρική μάθηση για μαθητές με αναπηρίες.Η ανάλυση του περιεχομένου 96 μελετών προσέφερε σημαντικέ πληροφορίες σε σχέση με κάθε συνιστώσα δραστηριότητας
- (α) υποκείμενο (μαθητές με αναπηρίες),
- (β) τεχνολογία (εφαρμογές μάθησης βασισμένες σε παιχνίδια), (
- γ) αντικείμενο (δεξιότητες ή συμπεριφορές-στόχοι),
- (δ) κανόνες (διαδικασία εφαρμογής και μέτρα απόδοσης),
- (ε) κοινότητα (μαθητές με αναπηρίες, επαγγελματίες ειδικής αγωγής και γονείς),
- (στ) καταμερισμός εργασίας (μεταξύ μαθητών, επαγγελματιών και γονέων) και
- (ζ) αποτέλεσμα (απόδοση δεξιοτήτων ή συμπεριφορών-στόχων).
Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι θα πρέπει να δημιουργηθούν για κάθε τομέα κατευθυντήριες γραμμές, τόσο γενικές όσο και ειδικές , για κάθε κατηγορία αναπηρίας που προτάθηκε στην παρούσα ανασκόπηση, ώστε να βοηθηθούν οι επαγγελματίες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τη Παιχνιδοκεντρική μάθηση σε μαθητές με αναπηρίες